התקשרו: 072-396-9491

מחפשים דלתות כניסה? החלפת דלת כניסה לבניין מחיר הוגן? תיקון דלת כניסה?

דלתות עם פרזול מאלומיניום נדרשות כיום כמעט בכל בניין בישראל. הן בדרך כלל כוללות זכוכית דקורטיבית בשלל עיצובים וידועות כדלתות עמידות ונוחות במיוחד. אך הטוב מכל עוד לפניכם – משום שכאשר אתם רוכשים לבניינכם דלתות אלומיניום, אתם נהנים מהיתרונות הבאים:

פתיחה קלה של הדלת

כשיוצאים כל בוקר לעבודה או חוזרים ממנה, זה מרגיש מעט טפל לסחוב דלת כבדה כמו שנעשה במקלט ובמחסן. בבניין זה לבטח לא צריך להיות ככה בשגרה, ולכן דלת אלומיניום קלה תפתור בעיה זו. יצוין כי אלומיניום הוא חומר פלא משום שזה לא פוגם ביכולת ההגנה שלו: הוא עדיין נשאר קשיח ובלתי חדיר פריצות בסבירות גבוהה מאד.

לא מחליד

אין צורך להתקין גגון או פרגולה מעל לדלת. דלתות כניסה לבניין מאלומיניום הן מאוד עמידות בפני חלודה. מבין כל שאר האפשרויות, אלומיניום מתקרב הכי הרבה שניתן לביצועיה של הנירוסטה בתחום, ובאופן כללי הוא חומר בלתי מתחמצן. עובדתית, בבתים בהם יש דלת אלומיניום תמצאו שהיא נשארה במצבה החדש כנוצצת ומבריקה למשך שנים רבות באין מפריע.

עתיר עיצובים

מבחר עיצובים לפרזול האלומיניום ולפלטת הזכוכית. צביעת הדלת אפשרית בכל פורמט, הודות לטכניקת הצביעה העדכנית שמאפיינת את המאה ה-21. בנוסף, ישנן צורות שונות לפרופילים של הדלת, מתוך מבחר עיצובים מעשה ידינו ניתן לבחור את המועדף עליכם ביותר.

אביגדורי – התקנת דלתות כניסה לבנין מאלומיניום

בחברת "אביגדורי" מתמחים בהתקנת כל סוגי דלתות הכניסה מאלומיניום. הדלתות, אשר יותקנו בפתחי הבית לאחר שנבחרו בהתאמה אישית בעזרת נציגינו ישמשו אתכם כדלתות עמידות ובלתי חדירות, עם מראה נוצץ לפרק זמן ארוך: נסו ותיווכחו בעצמכם. מוזמנים להתרשם ממיטב העיצובים שימתינו לכם באתר התמונות שלנו.

צרו קשר עם "אביגדורי" להתקנת דלתות כניסה לבנין מאלומיניום. 

 

אילנה אביגדורי, התקשרו עכשיו לייעוץ חינם וללא התחייבות:     072-396-9491

צרו עמנו קשר, מלא/י פרטיך ונחזור בהקדם:

    אביגדורי,

    התקשרו עכשיו:

    072-396-9491

     

    צרו עמנו קשר, מלא/י פרטיך ונחזור בהקדם:

      חייגו כעת לייעוץ מקצועי