התקשרו: 072-396-9491

תיבות דואר לבניין מחיר הוגן /תיבות דואר לבית פרטי 

כאשר מדובר בהתקנת מערך תיבות הדואר המשותף ואפיונו בבניינכם, אנו מאמינים כי תיבות הדואר שלכם צריכות להיות מאובטחות וגם בטוחות לשימוש, כמו גם לשמור על נגישות מלאה לדוורים ולדיירים וליצור מנגנון שיעזור לכם לשמור על הסדר. במקביל, כאשר תיבות הדואר הן ממתכת – אז יש להקפיד על כך שזוהי אינה מתכת שצוברת חלודה, כדי שהידיים שלכם תמיד יישארו נקיות ובטוחות כשאתם עוסקים בהוצאת הדואר. ומעבר לכך, בהנחה וגם בבניין שלכם ובסביבתו נהוגה חלוקת חומר פרסומי תוכלו לבחור בדגם הכולל תיבת דואר אשפתון להשלכת החומרים הללו באופן מרוכז.
תוספות מומלצות למערך תיבות הדואר בבניין שלכם:

תיבות לוועד הבית

תיבות הדואר לוועד הבית יכולות להיות רגילות, כלומר בגודל הסטנדרטי של יתר התיבות, או יותר גדולות מהן. במקום מספר דירה, ייחרט הכיתוב "וועד הבית" על תיבה זו. התיבה נועדה לחלוקת חומר שקשור לניהול הבניין בלבד, ולכן אם וועד הבית צריך לקבל דואר שקשור לענייני הבניין ולא לענייניהם האישיים של נציגיו, מומלץ להפריד את התכתובת הזו לתיבה ייעודית.

תיבות אשפתון

תיבות אשפתון נועדו לבניינים בהם מחולקים חומרים פרסומיים. נכון, סביר שמחלקי החומר קיבלו מכם אזהרה, אבל אתם יודעים שהם לא בהכרח נשמעים לכך ובסופו של דבר אתם מוצאים את החומר בתיבותיכם. מה עושים? מתקינים אשפתון ומשליכים לשם את החומר – ובכך מבהירים למחלק שהחומר שלו אינו רצוי בבניינכם.

אביגדורי – תיבות דואר מובחרות מאלומיניום

בחברת אביגדורי מספקים לכם תיבות מובחרות העשויות אלומיניום יצוק, בעיצובים וצבעים שונים על פי דרישה. הן יכולות להיות צמודות קיר, או להיות מותקנים על עמוד או 2 עמודים לבחירתכם. ניתן ליצור קשר עמנו בנושא עבודות אלומיניום ולקבל ייעוץ בנוגע להתקנת מערך תיבות הדואר שלכם.
לפרטים מלאים אודות התקנת תיבות דואר, צרו קשר עם אביגדורי .
תיבות דואר, תיבות דואר לבניין מגורים מחיר אטרקטיבי, תיבות דואר לבניין מחיר הוגן.

אילנה אביגדורי, התקשרו עכשיו לייעוץ חינם וללא התחייבות:     072-396-9491

צרו עמנו קשר, מלא/י פרטיך ונחזור בהקדם:

    אביגדורי,

    התקשרו עכשיו:

    072-396-9491

     

    צרו עמנו קשר, מלא/י פרטיך ונחזור בהקדם:

      חייגו כעת לייעוץ מקצועי