התקשרו: 072-396-9491

מחפשים מערכות אינטרקום? או אינטרקום חדשני ומודרני? תיקון אינטרקום?

בחירת האינטרקום של הבניין נדרשת למחשבה לא מעטה במיוחד בעידן המודרני בו האינטרקום אינו רק אסופה של שפופרות וחייגנים אלא שפופרות וחייגנים שנראים טוב ותורמים באופן מכריע לעיצוב הבניין. מערכות אינטרקום השתכללו גם באופן פעולתם שנהפך ממרוצת השנים מאנלוגי לדיגיטלי: הכפתורים עשויים אלומיניום, לוח המספרים זוהר בלילה, וכן האינטרקום עשוי, אך לא חייב, להכיל גם מצלמה דרכה הדייר יכול להשקיף על המתקשר לדלתו.

אינטרקום בהתאמה אישית 

התאמה אישית של אינטרקום לבניינים מתבצעת באמצעותנו, החברה המתקינה. אנו בוחנים את תשתית החשמל והמתח הנמוך בבניין ומציעה אינטרקום ייעודי על פי המאפיינים הבאים:

  • המעגל החשמלי שלהם לא יגרום להשראות – השראות הוא מצב בו מכשיר מתח נמוך כמו אינטרקום מותקן ליד כבלים של חשמל שגורמים להרעדתו, מה שיוצר DELAY. זה לא יקרה בבית ספרנו. רק מערכות אינטרקום מתאימות תותקנה.
  • המערכת תענה על צרכי הדיירים – אנו נעבוד על פי ההזמנה שקיבלנו מוועד הבית, ונספק רק אינטרקום שמכיל נתונים אשר הזמנתם כמו לוח מקשים מואר, מצלמות ומסכים בדירות וכד'.

ביצוע עבודות תשתית להתקנת האינטרקום

חברתנו תבחן את דלת הכניסה לבניין ואת המנעול שלה, ותדאג להחלפת המנעול כך שיתאים לאירוח מערכת אינטרקום. לאחר מכן, תתקין החברה את המערכת בהיעזרה בתעלות החשמל והמתח הנמוך המצויות בבניינים. החברה תסיים את עבודתה בעריכת ניסוי כלים – שכל המכשירים עובדים ומוכנים לשרת את הדיירים.

מערכות אינטרקום מבית אביגדורי עבודות אלומיניום

אביגדורי – חברת הבוטיק לביצוע כל עבודות האלומיניום תתקין בבניינכם אינטרקום דיגיטלי על פי המאפיינים הטכניים המצויים בבניין ובהתאמה לדרישות הדיירים. החברה עובדת על פי מתווה רצון הלקוח ובעלת ניסיון בעבודה עם וועדי בתים וחברות מנהלות בבניינים.

צרו קשר לייעוץ חינם וללא התחייבות עם אביגדורי להתקנת מערכות אינטרקום דיגיטליות מאלומיניום.

 

אילנה אביגדורי, התקשרו עכשיו לייעוץ חינם וללא התחייבות:     072-396-9491

צרו עמנו קשר, מלא/י פרטיך ונחזור בהקדם:

    אביגדורי,

    התקשרו עכשיו:

    072-396-9491

     

    צרו עמנו קשר, מלא/י פרטיך ונחזור בהקדם:

      חייגו כעת לייעוץ מקצועי