התקשרו: 072-396-9491

טלוויזיה במעגל סגור

מהו מעגל סגור, והאם בעידן האינטרנט הוא אכן סגור? התשובה לכך היא לא, אבל יש שאיפה לסגירותו של המעגל. בשונה מהעבר, בטרם עידן האינטרנט, מעגל הצפייה של המצלמות היום מבוסס על כתובת IP, כלומר על אתר אינטרנט, למעט מקרים בהם המצלמות הן לא מצלמות רשת אלא אנלוגיות. יחד עם זאת, תנאי הכניסה לאתר האינטרנט ממנו ניתן להשקיף על תיעוד המצלמה מאד מחמירים ומכילים אמצעי אבטחת מידע ברמות הגבוהות ביותר. לכן, אנו מציינים כי המעגל כמעט סגור, משום שבכל זאת בסופו של דבר מדובר באינטרנט, ותמיד קיים סיכוי לכשל אבטחתי כזה או אחר.

דוגמאות למעגלים של מצלמות אבטחה

בפרקים הבאים של מעגל זה נסקור בפניכם 3 דוגמאות לדגמי טלוויזיה במעגל אותם ניתן להתקין בבתיכם:
1. דגם אנלוגי – DVR.
2. דגם רשת – NVR.
3. דגם היברידי משולב – HVR.

הדגם האנלוגי

מבוסס על חיבור המצלמות בלבד. הטכנאי יתקין את המצלמות, יבצע בדיקות אופטימיזציה, ילמד אתכם להקליט תכנים מהמצלמה ולשלוף אותם ברגעים נתונים, ובזאת תסתיים עבודתו. אין גישה לרשת, והצפייה במעגל היא רק דרך מקלט ה- DVR שיותקן.

הדגם הרשתי

מבוסס על חיבור המצלמות והגדרת כתובת IP לכל מצלמה. הטכנאי יתקין את המצלמות, ימתח כבלי רשת, יגדיר לכל מצלמה כתובת IP בראוטר (נתב), ילמד אתכם להקליט תכנים מהמצלמה ולשלוף אותם ברגעים נתונים. יכולה להיות גם גישה לרשת ואפילו דרך הסמארטפון שלכם באמצעות אפליקציה. הטכנאי ילמד אתכם כיצד לפתוח שם משתמש וסיסמה על מנת שתוכלו לגשת מהטלפון ולןצפות בזמן אמת במצלמה.

הדגם ההיברידי

שילוב של מצלמות אנלוגיות ומצלמות רשת. במצלמות הרשת ניתן לצפות מרחוק, ובמצלמות האנלוגיות רק דרך המקלט. הטכנאי יבצע את אותן פעולות כמו בדגם הרשתי, למעט המצלמות האנלוגיות שיחוברו ללא הגדרת פורטים בנתב.

אביגדורי טלוויזיה במעגל סגור

החברה מתמחה בהתאמת מערך מצלמות אבטחה במעגלים סגורים בבתי ובעסקים, בחירת מצלמות מתאימות בלבד, עם נתוני חישה ועיבוד מתאימים, והתקנתם עבור הלקוח.

ליצירת קשר עם אביגדורי בנושא טלוויזיה במעגל סגור – פנו אלינו כעת וקבלו מידע נוסף

אילנה אביגדורי, התקשרו עכשיו לייעוץ חינם וללא התחייבות:     072-396-9491

צרו עמנו קשר, מלא/י פרטיך ונחזור בהקדם:

    אביגדורי,

    התקשרו עכשיו:

    072-396-9491

     

    צרו עמנו קשר, מלא/י פרטיך ונחזור בהקדם:

      חייגו כעת לייעוץ מקצועי